Logo CRM

CRM Çözümleri

Bize Ulaşın

İşletmenizin pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri süreçlerini hızlı bir şekilde yönetin

Logo CRM Nedir?

Logo CRM, müşteri ilişkilerinizi yönetebilmeniz için tasarlanmış, ihtiyaçlarına özel çözümler sunabilen bir müşteri ilişkileri yönetim programıdır. Logo CRM ile siz de işletmenizde Müşteri İlişkileri Yönetimi’ni kolayca yapabilirsiniz. Sektörler içinde ve hatta firmalar arasında değişen ihtiyaçlar doğrultusunda firmalara en uygun Logo CRM çözümünü bulmak, yeni dönemde avantaj yakalamanın ilk adımıdır. Siz de pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri süreçlerini uçtan uca yönetmek, müşteri ilişkilerinde başarıyı yakalamak için yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM ile tanışın.

Son yıllarda değişen ve artan müşteri istekleriyle birlikte hizmet beklentileri, iş dünyasının yaşadığı büyük değişimi ortaya koymaktadır. Rekabetin arttığı küresel pazarda firmaların başarısı için, ürün ve hizmet başarısı yeterli olmamaktadır. Bu yeni dönemde, kaliteli ürün ve hizmetle birlikte, firmaların ürün merkezli olmak yerine müşteri merkezli oldukları görülmektedir.Teknolojinin gelişmesi sonucu müşteri ile ilgili her bilginin takip edilebilir, talep ve bilgilerin firmalar tarafından kullanılabilir ve yönetilebilir olmalıdır. Bunu yaparken de çeşitli yönetim tekniklerinden, yazılımlardan ve teknolojilerden yararlanılması firmalara önemli ölçüde avantaj sağlamaktadır.

Bilgi teknolojilerinin sağladığı imkanlarla, müşterilerin daha iyi tanınması, ilişkilerin geliştirilmesi ve alınan geri dönüşler doğrultusunda hizmet kalitesinin artırılması, mevcut müşterileri korurken yeni müşteri kazanma imkanını da ortaya koymuştur.

Logo CRM

Logo CRM ile Neler Yapabilirsiniz?

Logo’nun tüm kurumsal kaynak planlama çözümleriyle entegre olan Logo CRM ihtiyaçlarınıza göre özelleşebilmektedir. Bu sayede; satış-pazarlama veya teknik ekiplerin randevu, görüşme, teklif, iş, satış ve satış sonrası süreçlerinizi anlık takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.

Logo CRM Özellikleri Nelerdir

Logo CRM Özellikleri Nelerdir?

Müşterilerinizle temas ettiğiniz tüm süreçlere değer katın. Verimlilik ve rekabette avantaj sağlamak için; gerçek bilgiye ulaşmak isteyen tüm firmalar, satış öncesi ve sornasındaki tüm süreçleri Logo CRM ile kolayca yönetebilirler.

Zengin modüller

Daha güçlü,daha hızlı ve daha sağlıklı süreçlerle
Fark yaratın

Yeni teknolojilerle geliştirilen Logo CRM, sunduğu ek proje ve modül geliştirmeye açık yapısı ve zengin uygulama alanıyla, şirketlerin müşterileriyle iletişim kurabilme yeteneklerini artırmayı hedefliyor. Logo kurumsal kaynak planlama çözümleriyle entegre çalışabilen Logo CRM, farklı ölçeklerdeki şirketler için en uygun Logo CRM çözümünü sunuyor.

Güçlü kurumsal hafıza

Güçlü kurumsal hafıza

Potansiyel veya aktif müşterilerinizi, bayilerinizi, tedarikçilerinizi kolayca tanımlayıp gruplayabilirsiniz. Ayrıca; seçili firma yada müşteriyle ilgili kişilerden, fırsatlarına, takvim etkinliklerinden aktivitelerine, ilişkili belgelerinden tekliflerine, satış sonrası memnuniyet/şikayet kayıtlarına kadar her bilgiye tek platformdan ulaşabilir, yönetebilir ve raporlayabilirsiniz

Yönetici konsolu ile bir bakışta analiz

Detaylı fırsat takibi

Satış fırsatlarınızı, proje ve ihale takiplerinizi tüm süreçleriyle birlikte tek bir ekrandan takip edebilirsiniz. Fırsatlar ile ilgili tüm detayları, yapılan işlemleri, kimin tarafından yapıldığını, görüşülen konuları ve verilen teklifleri ilişkili belgelerle birlikte görebilir ve yönetebilirsiniz.

Defter Beyan Sistemine Entegrasyon

Hızlı, kontrollü ve esnek teklif süreçleri

Teklif süreçlerinize özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlar sayesinde daha hızlı teklif hazırlayabilirsiniz. Geçmiş fiyat kontrolü, opsiyonel/alternatif teklif ve ürün ilişkilendirme özellikleri sayesinde teklif sürecinize esneklik katabilirsiniz. İhtiyaçlarınız doğrultusunda kurgulanabilen teklif onay süreçlerinin yanı sıra kullanmakta olduğunuz Logo çözümünün veritabanından otomatik olarak yapılan, anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleri ile insana bağlı hata oranını minimuma indirebilirsiniz.

Satış sonrası süreçler

Satış sonrası süreçler

Satış sonrası süreçlerinize göre özelleştirilebilen “Satış Sonrası Destek” modülü sayesinde; destek taleplerinizi, müşteri memnuniyeti, şikayet yönetimi veya IP santralinizle entegre çalışan çağrı merkezi süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

Müşteri-belge ilişkilendirme

Müşteri-belge ilişkilendirme

İstediğiniz sayıda ana yada alt klasör oluşturabilirsiniz. Bu klasörlerde belgelerinizi, şablonlarınızı, ıslak imzalı bir dokümanın taranmış halini ve şirket dokümanlarınızı saklayabilirsiniz. Tüm belgelerinizi, kayıtlarınızı ve aktivitelerinizi müşterilerinizle ilişkilendirebilir ve hangi müşterilerinizin, hangi belgelerle ilişkilendirildiğini anında görüntüleyebilirsiniz.

KPI (anahtar performans göstergeleri)

KPI (anahtar performans göstergeleri)

Tanımladığınız tüm performans kriterlerini Logo CRM ile anlık olarak inceleyebilirsiniz. Satış ekibinizin hedeflenen ve gerçekleşen satışlarını kişiye,ürüne ve/veya bölgeye göre takip edebilirsiniz. Teknik ekibinizin, firmanızın genel performansını istediğiniz tarih bazında ölçümleyebilirsiniz. Ayrıca; hedeflenen görüşme, fırsat veya teklif adetlerinin durumunu raporlayabilirsiniz.

Logo Notifier Service

Logo Notifier Service

Logo CRM çözümünün özellik seti içerisinde bedelsiz olarak sunulan Logo Notifier Service, kurumsal süreçlerinizle ilgili işlemlerinizin size gerçekleştiği anda bildirilmesini sağlayan otomatik bir gönderim yönetim sistemidir. Bu sayede istenilen bilgileri zamana veya işleme bağlı olarak bildirebilir, yapılan işlemlerin raporunu görebilirsiniz. Logo Notifier Service modülünü kullanarak, müşterilerinizin özel gün kutlamalarından yapılan görüşmelerine, verilen tekliflerin son durumlarından gerçekleşen satışlarına, sözleşme bitiş tarihlerinden satış sonrası hizmet detaylarına kadar istediğiniz herhangi bir aşamada e-Posta, SMS veya Push Notification olarak bildirimlerinizi alabilirsiniz. Müşterilerinizin cari hesap durumları, risk kriterleri, girilen siparişler, yapılan tahsilatlar, malzeme ve stok durumlarınız ve kesilen faturaların belgelerine kadar aklınıza gelebilecek tüm işlem içerikleri ve detaylarına anında ulaşabilirsiniz.