Logo j-Platform Kurumsal ERP Çözümleri Meg Yazılım İzmir Logo Bayii

Logo j-Platform Nedir?

Logo j-Platform, orta ve büyük ölçekli işletmelerin tercih ettiği web tabanlı çalışan, tüm iş süreçlerinizi verimli bir şekilde yönetebilmenizi sağlayan kapsamlı bir ERP programıdır. Tedarik, Satış, Dağıtım, Finans ve Bütçe gibi iş süreçlerinin verimli ve etkin yönetimini vadederken, rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü ve ürün içi arama motoru gibi özelliklerini estetik tasarım ile buluşturup kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor. Esnek yazılım mimarisi ile donanım maliyetini azaltarak işletmelerin, grup şirketlerinin ve bayi ağlarının hızla, uygun maliyetlerle sisteme bağlanmasını ve tüm operasyonel süreçlerin tek bir merkezden kontrol edilebilmesini sağlıyor. İşletmenin büyümesine paralel olarak sunucu sayısı artırılabiliyor, sınırsız kullanıcı tanımı yapılabiliyor.

Logo j-Platform'un Özellikleri Nelerdir?

Logo j-Platform ile Neler Yapabilirsiniz?

Logo j-Platform ile işletmenizin iş akış şemasına uygun bir yapılandırma sağlayarak tüm operasyonlarınızı tek bir noktadan yönetebilirsiniz. Rekabetçi bir iş ortamında büyümek, bilgilerin hem şirket içerisinde hem de distribütörler dahil tüm diğer kanallar ile hızlı ve güvenli bir biçimde paylaşmayı gerektirir. Dijitalleşme ve teknolojik gelişmelerle artan rekabette geride kalmamak için iş süreçlerinin verimliliğini artırmak bir zorunluluktur. İşletmenin yapısı ve iş yapış şeklinin aynı olamayacağından yola çıkarak tasarlanan ve şirketlerin ihtiyaçlarına göre şekillendirilebilen esnek yapıdaki Logo j-Platform, çok sayıda konfigürasyon seçeneği ile iş süreçlerinizi tam olarak modelleyebilmenizi sağlar. Tüm operasyonel süreçlerinin tek bir merkezden kontrolünü sağlayan Logo j-Platform ile merkez ve şube yapılanmasına sahip şirketlerin farklı lokasyonlarındaki kullanıcıları sisteme eş zamanlı olarak uzaktan erişim sağlayabilir, birbirleri ile bağlantılı bir biçimde çalışabilirler.

İşletmenizi, dijitalleşme ve teknolojik gelişmelerle artan rekabette ileriye taşıyın!

Neden Logo j-Platform Kullanmalıyım?

Zengin modüler yapıya sahip j-Platform ile;

  • Grup şirketlerinizi tek bir merkezden yöneterek tüm süreçlerinizin ortaklaşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Tüm satış süreçlerinizi tek bir platform üzerinden takip ederken satış verimliliğinizi artıracak esnek kampanyaları yönetebilirsiniz.
  • Sevkiyat planlamanızı araç kapasite ve dağıtım rotalarına göre yapabilirsiniz.
  • Proje yönetimi sürecinizde kaynaklarınızın tam kontrolünü sağlayarak maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.
  • Proje taahhüt süreçlerine özel; hakediş, yeşil defter, metraj cetveli gibi dökümlerinizi hazırlayabilirsiniz.
  • Leasing, nakit akış, kredi işlemleri ve mali yatırımlarınızı yönetebilirsiniz.
  • Birden fazla hesap planı ile çalışabilir, uluslararası finansal
    standartlarda raporlarınızı hazırlayabilirsiniz.
  • Bütçelerinizi kolayca oluşturup, ödenek takibinizi yapabilirsiniz.
    (gelir / gider / bilanço / nakit vb…)
  • Şirket varlıklarınızı varlık tipleri doğrultusunda yönetebilir, arıza ve
    bakım süreçlerinizi takip edebilirsiniz.

İster tek seferlik lisans bedelini ödeyip satın alın, isterseniz kullandıkça ödeyin!

Neden Logo j-Platform Kullanmalıyım?

Logo j-Platform’un Özellikleri Nelerdir?

Logo j-Platform web tabanlı yapısıyla her an, her yerden erişilebilen, sizlere esnek bir çözüm sunuyor. Web tabanlı çalışan Logo j-Platform, esnek yazılım mimarisi ile donanım maliyetini azaltarak işletmelerin, grup şirketlerinin ve bayi ağlarının hızla ve uygun maliyetlerle sisteme bağlanmasını ve tüm operasyonel süreçlerin tek bir merkezden kontrol edilebilmesini sağlıyor. İşletmenin büyümesine paralel olarak sunucu sayısı artırılabiliyor, sınırsız kullanıcı tanımı yapılabiliyor.Logo j-Platform ile minimum yatırım maliyetleri, maksimum verimlilik elde edebilirsiniz.

  • Logo j-Platform ile birlikte, kullanıcı rolüne göre gelen varsayılan masaüstlerinin yanı sıra en sık kullanılan işlemleri kısayol olarak tanımlayabilir, gruplayabilir ve özel olarak oluşturulan masaüstlerinde toplayabilirsiniz. Kullanıcılarına hız kazandırmak amacıyla kısayol tuşlarında da özelleştirme imkanı sunmasıyla, oluşturulan kısayol komutlarında da değişiklik yapabilirsiniz.
  • Varsayılan formlara yeni alanlar ekleyebilir ve kolayca arama yapabilirsiniz. Programlama dili bimeniz gerekmeden kolay ve hızlı görsel uyarlama ile geliştirilen formları kullanıcı bazında da özelleştirebilirsiniz.
  • Logo j-Platform çözümünün kullandığı “Docker” teknolojisi sayesinde birden fazla işletim sisteminin aynı donanımı paylaşılabilmesi sağlanıyor. “Docker” teknolojisi ile tek bir fiziksel makinada çok sayıda sanal makine oluşturarak her yeni uygulama için farklı bir sunucu satın almak yerine halihazırda varolan sunucuda, yeni bir sanal makine oluşturarak yatırım maliyetlerini düşürme imkânı elde edebilirsiniz.
  • Tek bir merkezde kurulum olduğu için sürüm yükseltmeleri ve bakım faaliyetleri de yine tek merkez üzerinden yönetebilirsiniz. Sürüm güncellemesi veya bakım faaliyeti sonrası merkeze bağlanan tüm kullanıcılar ürünün güncel sürümüne ulaşabilirler.
  • Zengin fonksiyon kümesiyle tüm satış ve dağıtım süreçlerinizi en etkin şekilde yönetebilirsiniz. Satış ve dağıtım aşamalarında gerekli evrakların oluşturulmasından, zamanında teslimat yapılmasına, esnek fiyat ve promosyon tanımlarından satıcı takibi, dağıtım araçları rota planlamasına kadar tüm işlemleri kolayca yapabilirsiniz.
  • Logo j-Platform Proje Yönetimi Modülü ile geliştirdiğiniz projelerinizi oluşturacağınız şablonlara kaydederek, diğer program modüllerinde yapılan işlemleri projeleriniz ile ilişkilendirebilirsiniz. Bu modül sayesinde planlanan ve gerçekleşen maliyetlerinizin takibini sistem içerisinden yapabilir; böylece zaman, para, insan ve malzeme gibi tüm proje kaynaklarınızın yönetimini kontrollü bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • Bütçe Yönetimi Modülü ile bütçelerinizi kolaylıkla revize ederek yeniden yayınlayabilir; her bütçe için masraf, gelir, nakit giriş-çıkışı gibi pek çok tanımlama yapabilirsiniz. Bütçe kalemlerinizle projeleriniz ve aktiviteleriniz arasında ilişki tanımlayabilirsiniz. Fiş türleri için hesaplama ve kontrol kriterleri tanımlayabilir, bütçe kayıtlarınızı farklı para birimlerinde yönetebilirsiniz. Bütçeleme sürecindeki tüm ödeneklerin takibi ve belli bir organizasyonel birime ödenek tahsisini bütçe modülü üzerinden kolayca gerçekleştirerek, ödenek kullanımına limit koyma ve limiti kaldırma işlemlerini yönetebilirsiniz.
  • Logo j-Platform ile güncel mevzuatlara ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyumlu çalışabilir, istenilen döneme ait standartlara uygun finansal ve mali raporlama yapabilirsiniz. Finansal faaliyetleri en doğru biçimde takip ederek güncel bilgiyi görüntüleme imkanı ile yetkilendirme ve güvenlik özellikleriyle veri erişiminizi her seviyede kontrol altına alabilirsiniz.
  • Faturaların elektronik belge olarak düzenlenmesi, elektronik ortamda iletilmesi ve yine elektronik olarak muhafaza ve ibraz edilmesi hususunda getirilen yasal çerçeve doğrultusunda Gelir İdaresi Başkanlığı’nın (GİB) belirlediği standartlara uygun olarak e-Dönüşüm modülüyle, kağıt fatura/irsaliye ile aynı hukuki niteliklere sahip elektronik belgelerinizi düzenleyebilmeyi ve elektronik ortamda iletebilirsiniz. j-Platform e-Dönüşüm Modülü aracılığı ile e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye belgelerinizi GİB’e gönderebilir, GİB’den gelen fatura ve irsaliyelerinizi aktarabilir ve yanıtlayabilirsiniz. MT-940 (Uluslararası Standart Hesap Mutabakatı Formatı) entegrasyonu ile bankalardan firmanıza alınan ve hesaplarınızda oluşan hareketleri içeren dosyalarınızı j-Platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz
  • Satış ve satın alma için tüm ihale süreçlerinizi, Logo j-Platform İhale Yönetimi Modülü ile organize edebilir, işletmenizin katıldığı veya sizin açtığınız ihaleleri, konsorsiyum ve ortaklık tanımlanması gibi işlemlerinizi rahatlıkla yönetebilirsiniz. Aynı zamanda ihale metotlarını belirleme imkanı da sunan modül, ihaleler için uyuşmazlık ve iptal nedenlerini belirtme alanlarını da içerir. Bir ihaleyle ilgili komisyon üyelerinin seçilmesi ve ihale için ilgilileri, hedeflenen tedarikçileri belirleme gibi iş süreçlerinizi de Logo j-Platform üzerinden kolayca takip edebilirsiniz. Bunun dışında ihalelerle ilişkili fiyat tekliflerinin, garanti ve teminat işlemlerinin takibi gibi kontrol gerektiren işlemleri de İhale Yönetimi Modülü üzerinden yapabilirsiniz.

Logo j-Platform Sıkça Sorulan Sorular

Ürünle ilgili detaylı bilgi almak ürün tanıtım videosunu izleyebilir, bize ulaşabilirsiniz. Telefon numaramız +90 232 320 03 35, E-posta adresimiz info@megyazilim.com.tr

Logo j-Platform çözümüne kullandıkça öde veya süresiz lisanlama modeli ile sahip olabilirsiniz. j-Platform’u kendi bünyenizde bulunan bir sunucuda veya kiraladığınız özel bir ortamda kurabilirsiniz. Ayrıca, MEG Yazılım’ın barındırma hizmetini de kullanabilirsiniz.

Evet, j-Platform iki şekilde özelleştirilebilir. Kolay uyarlama özelleği sayesinde kısıtlı değişiklikler yapılabilir. Logo Platform Tailor (LPT) özelliği sayesinde ise ileri seviye değişiklikler yapabilirsiniz.

Logo j-Platform Türkçe ve İngilizce kullanılabilir.

Evet, j-Platform’da kullanıcı bazında detaylı yetkilendirme yapabilir, işlem ve seçeneklerin yetkilendirilmesinin yanı sıra formlar üzerindeki alanlara kadar detaylı yetkilendirme yapabilirsiniz.

“e-fatura”, “e-defter”, “e-arşiv”, “e-irsaliye”, “e-ekstre” ve “e-mutabakat” gibi elektronik süreçler direkt j-platform çözümünün içerisinden kolaylıkla yönetilebilir.

Logo j-Platform içerisinde yer alan proje modülü sayesinde tüm şirket projelerinizi yönetebilir, zaman ve proje kaynak takibinizi kolayca yapabilirsiniz. Ayrıca “Proje Portalı” ile sahadan hızlı veri girişi sağlayabilirsiniz.

Tüm sistem ile çift yönlü entegre olan Bütçe Modülü ile şirket bütçenizi tanımlayabilir, bütçe kontrolü, proje bütçe ilişkilendirmesi ve ödenek takibi gibi süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

Sisteme erişecek kullanıcı sayısına değişiklik göstermekle birlikte 1-5 kullanıcı için minimum sistem gereksinimleri şunlardır;

  • Intel Xeon E7-4809 v2 İşlemci
  • 8 GB RAM Bellek
  • 50 GB boş alan bulunan RAID 5 sabit disk

Daha fazla bilgi için bize ulaşabilirsiniz.

Logo j-Platform ile
entegre çözümlerimiz

  • İş Analitiği
  • Depo Yönetim Sistemi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • İş Akış Yönetimi
  • İnsan Kaynakları
  • e-Çözümler (e-Fatura, e-Defter…)

ERP Çözümleri

Logo j-Platform Kurumsal ERP Çözümleri Meg Yazılım İzmir Logo Bayii

Bize Ulaşın

Bilgi almak veya sormak istediklerinizi bize yazın, memnuniyetle cevaplayalım

    MEG Yazılım Logo Destek Hizmetleri

    Logo Veri Yedekleme | Logo Destek

    Logo Veri Yedekleme Çözümü

    Verileriniz önemlidir, Meg Yazılım Veri Yedekleme çözümü ile şirket verileriniz periyodik olarak istenilen tarihlerde otomatik olarak yedeklenir ve olası veri kaybının önlenmesine yardımcı olunur.

    Bilgi almak için tıklayın
    Logo Bulut Sunucu | Logo Sunucu Güvenliği

    Logo Bulut Sunucu Çözümü

    Meg Yazılım Veri Merkezi çözümü ile ofisinizde sunucu bulundurmanıza artık gerek kalmıyor. Yüksek güvenlikli ve 7/24 çalışma esasıyla Logo Sunucunuz artık güvende.

    Bilgi almak için tıklayın
    Logo Uzaktan Destek

    Logo Uzaktan Destek

    Logo Destek Hizmetine ihtiyacınız olan her an bir telefon kadar uzağınızdayız. Destek paketlerimiz hakkında bilgi almak için hemen arayın.
     

    0 232 320 03 35