Logo j-Platform
Her An, Her Yerden Erişilen ERP Çözümü
Her An, Her Yerden Erişilen ERP Çözümü
Logo j-Platform, orta ve büyük ölçekli işletmelerin tercih ettiği web tabanlı çalışan, tüm iş süreçlerinizi verimli bir şekilde yönetebilmenizi sağlayan kapsamlı bir ERP programıdır. Tedarik, Satış, Dağıtım, Finans ve Bütçe gibi iş süreçlerinin verimli ve etkin yönetimini vadederken, rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü ve ürün içi arama motoru gibi özelliklerini estetik tasarım ile buluşturup kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor. Esnek yazılım mimarisi ile donanım maliyetini azaltarak işletmelerin, grup şirketlerinin ve bayi ağlarının hızla, uygun maliyetlerle sisteme bağlanmasını ve tüm operasyonel süreçlerin tek bir merkezden kontrol edilebilmesini sağlıyor. İşletmenin büyümesine paralel olarak sunucu sayısı artırılabiliyor, sınırsız kullanıcı tanımı yapılabiliyor.
Logo j-Platform ile işletmenizin iş akış şemasına uygun bir yapılandırma sağlayarak tüm operasyonlarınızı tek bir noktadan yönetebilirsiniz. Rekabetçi bir iş ortamında büyümek, bilgilerin hem şirket içerisinde hem de distribütörler dahil tüm diğer kanallar ile hızlı ve güvenli bir biçimde paylaşmayı gerektirir. Dijitalleşme ve teknolojik gelişmelerle artan rekabette geride kalmamak için iş süreçlerinin verimliliğini artırmak bir zorunluluktur. İşletmenin yapısı ve iş yapış şeklinin aynı olamayacağından yola çıkarak tasarlanan ve şirketlerin ihtiyaçlarına göre şekillendirilebilen esnek yapıdaki Logo j-Platform, çok sayıda konfigürasyon seçeneği ile iş süreçlerinizi tam olarak modelleyebilmenizi sağlar. Tüm operasyonel süreçlerinin tek bir merkezden kontrolünü sağlayan Logo j-Platform ile merkez ve şube yapılanmasına sahip şirketlerin farklı lokasyonlarındaki kullanıcıları sisteme eş zamanlı olarak uzaktan erişim sağlayabilir, birbirleri ile bağlantılı bir biçimde çalışabilirler.
İşletmenizi, dijitalleşme ve teknolojik gelişmelerle artan rekabette ileriye taşıyın!
Zengin modüler yapıya sahip j-Platform ile;
İster tek seferlik lisans bedelini ödeyip satın alın, isterseniz kullandıkça ödeyin!
Logo j-Platform web tabanlı yapısıyla her an, her yerden erişilebilen, sizlere esnek bir çözüm sunuyor. Web tabanlı çalışan Logo j-Platform, esnek yazılım mimarisi ile donanım maliyetini azaltarak işletmelerin, grup şirketlerinin ve bayi ağlarının hızla ve uygun maliyetlerle sisteme bağlanmasını ve tüm operasyonel süreçlerin tek bir merkezden kontrol edilebilmesini sağlıyor. İşletmenin büyümesine paralel olarak sunucu sayısı artırılabiliyor, sınırsız kullanıcı tanımı yapılabiliyor.Logo j-Platform ile minimum yatırım maliyetleri, maksimum verimlilik elde edebilirsiniz.
Ürünle ilgili detaylı bilgi almak ürün tanıtım videosunu izleyebilir, bize ulaşabilirsiniz. Telefon numaramız +90 232 320 03 35, E-posta adresimiz info@megyazilim.com.tr
Logo j-Platform çözümüne kullandıkça öde veya süresiz lisanlama modeli ile sahip olabilirsiniz. j-Platform’u kendi bünyenizde bulunan bir sunucuda veya kiraladığınız özel bir ortamda kurabilirsiniz. Ayrıca, MEG Yazılım’ın barındırma hizmetini de kullanabilirsiniz.
Evet, j-Platform iki şekilde özelleştirilebilir. Kolay uyarlama özelleği sayesinde kısıtlı değişiklikler yapılabilir. Logo Platform Tailor (LPT) özelliği sayesinde ise ileri seviye değişiklikler yapabilirsiniz.
Logo j-Platform Türkçe ve İngilizce kullanılabilir.
Evet, j-Platform’da kullanıcı bazında detaylı yetkilendirme yapabilir, işlem ve seçeneklerin yetkilendirilmesinin yanı sıra formlar üzerindeki alanlara kadar detaylı yetkilendirme yapabilirsiniz.
“e-fatura”, “e-defter”, “e-arşiv”, “e-irsaliye”, “e-ekstre” ve “e-mutabakat” gibi elektronik süreçler direkt j-platform çözümünün içerisinden kolaylıkla yönetilebilir.
Logo j-Platform içerisinde yer alan proje modülü sayesinde tüm şirket projelerinizi yönetebilir, zaman ve proje kaynak takibinizi kolayca yapabilirsiniz. Ayrıca “Proje Portalı” ile sahadan hızlı veri girişi sağlayabilirsiniz.
Tüm sistem ile çift yönlü entegre olan Bütçe Modülü ile şirket bütçenizi tanımlayabilir, bütçe kontrolü, proje bütçe ilişkilendirmesi ve ödenek takibi gibi süreçlerinizi yönetebilirsiniz.
Sisteme erişecek kullanıcı sayısına değişiklik göstermekle birlikte 1-5 kullanıcı için minimum sistem gereksinimleri şunlardır;
Daha fazla bilgi için bize ulaşabilirsiniz.
Logo j-Platform ile
entegre çözümlerimiz
Bize Ulaşın
Bilgi almak veya sormak istediklerinizi bize yazın, memnuniyetle cevaplayalım
MEG Yazılım Logo Destek Hizmetleri
Verileriniz önemlidir, Meg Yazılım Veri Yedekleme çözümü ile şirket verileriniz periyodik olarak istenilen tarihlerde otomatik olarak yedeklenir ve olası veri kaybının önlenmesine yardımcı olunur.
Bilgi almak için tıklayınMeg Yazılım Veri Merkezi çözümü ile ofisinizde sunucu bulundurmanıza artık gerek kalmıyor. Yüksek güvenlikli ve 7/24 çalışma esasıyla Logo Sunucunuz artık güvende.
Bilgi almak için tıklayınLogo Destek Hizmetine ihtiyacınız olan her an bir telefon kadar uzağınızdayız. Destek paketlerimiz hakkında bilgi almak için hemen arayın.