Logo Bordro Plus Nedir?

Logo Bordro Plus, işletmelerdeki emek ve zaman alan bordro düzenlemelerini kolayca yapabildiğiniz Logo Yazılım ailesinin en köklü çözümlerinden birisidir. İnsan Kaynakları Departmanının en çok vaktini ve zamanını alan özel bordrolama, izin yönetimi, borç-alacak kayıtları gibi süreçleri otomatik bir şekilde yönetmenize olanak tanır. Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor. İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Logo Bordro Plus İK süreçlerine ne kazandırır?

  • Süreç otomasyonu ile bordro işlemlerinde hız ve verimlilik
  • Tek ekran üzerinde kolay ve etkili takip
  • Zaman ve maliyet tasarrufu
  • Yasal mevzuata tam uyum

Logo Bordro Plus Özellikleri Nelerdir?

Çalışanların işe giriş ve işten ayrılma süreçlerindeki belgelerin oluşturulması ve saklanması, geçmişe yönelik raporlama, sicil kartlarının yönetimi gibi karmaşık süreçlerin hızlı ve hatasız yapılması büyük önem taşıyor. Bu gibi işlemler aynı zamanda da İK ekipleri açısından ciddi bir iş yükü ve emek anlamına geliyor.

Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil Yönetimi’yle, sicil kartları ve tüm yasal evrakların oluşturulma takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Logo Bordro Plus ile oluşturulan sicil kartları, fotoğraf veya imza gibi bilgilerin yanı sıra ayakkabı numarası, eldiven ölçüsü, baret ölçüsü gibi bilgilerle kişiselleştirilebilirken, kart üzerindeki bilgiler de ilgili mercilerle e-posta yoluyla paylaşılabiliyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor. Eski personel takibi ve bir çalışanın ayrıldıktan sonra işe tekrar girişi gibi işlemler de aynı sicil kartı üzerinden yapılabiliyor; böylece tekrar sicil kartı açmaya gerek kalmıyor. Çalışanlara verilen ödüller ya da ihtarlar ile zimmetli varlıkların takibi de Logo Bordro Plus üzerinden kolayca yapılabiliyor.

Diğer taraftan, şirket içindeki görev değişiklikleri de Logo Bordro Plus’ın Sicil Yönetimi sayesinde sisteme kolayca işlenebiliyor. Çözümün Toplu Atama özelliği kullanılarak kuruluş-iş yeri-bölüm-birim değişiklikleri toplu olarak tek adımda sisteme girilebiliyor.

Tüm sicil işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetin!

Logo Bordro Plus ile Bordro Süreçlerinizi Hızlandırın

Tek Bir Sistem Üzerinde Kapsamlı Çözümler

İşletmelerde her ay yapılması zorunlu olan bordro işlemleri, İK departmanları için en büyük iş kalemlerinden birini oluşturuyor. Bu süreci otomatik hale getiren Logo Bordro Plus, personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi’yle zahmetsizce yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Birden fazla işletmeyi kapsayan şirket gruplarına da büyük avantaj kazandıran Logo Bordro Plus, aynı grup bünyesindeki tüm iş yerlerinin bordro işlemlerini tek bir noktadan toplu olarak takip etmeyi sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara e-postayla gönderilebiliyor ve böylece İK departmanının iş yükünde ve kağıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanıyor.

Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatlarına tam uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş Çıkış Belgesi, e-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabiliyor. SGK bildirgeleri de dahil olmak üzere tüm resmi bildirgeler için son basım tarihleri ve zaman aşımları konusunda uyarı gönderen sistem, ilgili işleme doğrudan erişim imkanı da veriyor. Ayrıca asgari ücretin SGK taban matrahının altında kalması durumunda sistem otomatik olarak hesaplama yaparak bunu bordroya yine otomatik olarak yansıtabiliyor. Teknopark, Ar-Ge ve diğer tüm istihdam yasaları ve teşvikleri de sistem üzerinden hesaplanabiliyor.

Logo Bordro Plus, yasal bordrolama süreçlerine ek olarak personelin iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını da kolaylaştırıyor. Tablolama Aracı ile tüm puantaj bilgileri hızla işlenip sisteme aktarılabiliyor. Puantaj hesaplamalarında formül kullanımına imkan vermesiyle çalışanların hak, ödeme, puantaj gibi değerlerinin tamamı ya da çoğu aynı olduğunda, iş yeri bazında dönem kapatılarak toplu puantaj hesabı yapılabiliyor. Böylece her çalışan için ayrı ayrı işlem yapılmasına gerek kalmıyor ve İK ekipleri kayda değer oranda zaman tasarrufu elde ediyor. Puantör Girişi seçeneği sayesinde puantaj hesaplamaları Excel’den sisteme aktarılabiliyor ve puantaj kartına yansıtılıyor. Önceden açılmış puantaj kartları ise Puantör Veri Aktarım işlemi ile ilgili personelin kartına doğrudan aktarılabiliyor. Sendikalı personel için de sendika takipleri yapılıp aidatlar istenen formüle göre otomatik olarakbordrodan kesilebiliyor.

Birçok farklı işlemin Logo Bordro Plus üzerinden yönetilip takip edilmesi sayesinde dövizli maaş, borç/avans ve raporlama işlemleri kolaylaşırken, toplu ücret ayarlama, tahakkuk toplamları, masraf merkezi dağıtım raporu, kıdem ihbar yükü gibi raporlar da çok kısa sürede alınabiliyor.

Logo Bordro Plus’ın Logo portföyünde yer alan Logo GO 3, Logo Tiger 3 ve Logo Tiger 3 Enterprise ERP çözümleriyle kusursuz entegrasyonu sayesinde, bordro ve borç işlemleri otomatik olarak muhasebeleştirilebiliyor.

Logo Bordro Plus Sıkça Sorulan Sorular

Ürünle ilgili detaylı bilgi almak ürün tanıtım videosunu izleyebilir, bize ulaşabilirsiniz. Telefon numaramız +90 232 320 03 35, E-posta adresimiz info@megyazilim.com.tr

Bordro Plus ana pakete 10 kullanıcı ve 100 çalışan tanımlıdır. İlave kullanıcı ve çalışan ihtiyacı için kullanıcı ve çalışan artırımı satın alınması gerekmektedir.

Çalışan kullanıcı sayısında herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır.

Bordro Plus’ta istediğiniz kadar işyeri tanımlaması yapabilirsiniz.

Bordro Plus’ta Türkçe ve İngilizce dilleri standarttır. Ek olarak Arapça, Farsça, Rusça ve Azerice dil paketleri de bulunmaktadır.

Bordro Plus içerisinde yer alan servisler aracılığı ile güncellemeler otomatik olarak alınmaktadır.

Firmanıza özel olarak sınırsız sayıda kazanç, ek ödeme ve kesinti tanımlayabilir, bunların hangilerinin hangi çalışanlara uygulanacağını belirleyebilirsiniz. Bordrolarınıza istediğiniz hesaplama yöntemi ile bu ödemeleri otomatik yansıtabilirsiniz.

Bordro dönemleri firmanızın ihtiyacına göre tanımlanabilir. Ara dönem ile aynı bordro dönmemi içinde birden fazla ödeme oluşturabilirsiniz.

Arge, Teknokent, 5510 gibi tüm istihdam yasaları ve teşvikler hesaplanabilir.

Belirli bir akışa bağlı olan süreçleriniz için tanımlamalar yapabilirsiniz. Veri girişi yapılması gereken kartları sırasıyla sisteme tanımlayabilirsiniz. Bu özellik sayesinde kartlar arasında geçiş yapmanıza gerek kalmadan işlem adımlarınızı kolayca yerine getirebilirsiniz.

İhtiyacınız olan izin tiplerini tanımlayabilir ve hakkedişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz. Kullanım süreleri çalışma saatlerine ve firma takvimine göre hesaplatılabilir, izin ile ilgili tüm yasal sürecinizi yönetebilirsiniz.

Standart paket içinde bulunan tanım ve işlemler ile çalışanlarınızı kolaylıkla sisteme dahil edip BES kesintilerini yapabilirsiniz. Ayrıca Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülü ile sözleşme açılış işlemlerini, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerini gerçekleştirebilir, katılımcılarınızın güncel durumlarını kolayca sorgulayabilirsiniz. Logo Bordro Plus Otomatik Katılım modülünün, AvivaSA, Anadolu Hayat Emeklilik ve Allianz Yaşam ve Emeklilik ile entegrasyonu bulunmaktadır.

Logo Bordro Plus’ın ücret simülasyonu modülü ile çalışan sayısında yapacağınız değişikliklerin, tahmini ücret ve ek ödeme artışlarına göre bütçe maliyet çalışmaları yapabilirsiniz.

GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise entegrasyonları sayesinde bordro ve borç işlemlerini muhasebeleştirilebilirsiniz.

İK Çözümleri

Bize Ulaşın

Bilgi almak veya sormak istediklerinizi bize yazın, memnuniyetle cevaplayalım

    MEG Yazılım Logo Destek Hizmetleri

    Logo Veri Yedekleme | Logo Destek

    Logo Veri Yedekleme Çözümü

    Verileriniz önemlidir, Meg Yazılım Veri Yedekleme çözümü ile şirket verileriniz periyodik olarak istenilen tarihlerde otomatik olarak yedeklenir ve olası veri kaybının önlenmesine yardımcı olunur.

    Bilgi almak için tıklayın
    Logo Bulut Sunucu | Logo Sunucu Güvenliği

    Logo Bulut Sunucu Çözümü

    Meg Yazılım Veri Merkezi çözümü ile ofisinizde sunucu bulundurmanıza artık gerek kalmıyor. Yüksek güvenlikli ve 7/24 çalışma esasıyla Logo Sunucunuz artık güvende.

    Bilgi almak için tıklayın
    Logo Uzaktan Destek

    Logo Uzaktan Destek

    Logo Destek Hizmetine ihtiyacınız olan her an bir telefon kadar uzağınızdayız. Destek paketlerimiz hakkında bilgi almak için hemen arayın.
    0 232 320 03 35