Logo Go 3 | İzmir Logo Yazılım

KOBİ Çözümleri

Bize Ulaşın

Küçük ve orta ölçekli işletmelerin süreçlerini etkili bir şekilde yönetebilmeleri ve rekabet avantajı sağlamaları için muhasebe çözümlerinden fazlası gerekir. Logo GO 3 tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetmeyi sağlayarak KOBİ’lere destek oluyor. Logo GO 3, kullanıcı yorumları doğrultusunda yenilenen arayüzü ile istenen tüm bilgilere kolayca ulaşmayı sağlarken, zaman tasarrufu ve verimlilik artışı kazandırıyor. Faaliyet gösterdiğiniz sektör hangisi olursa olsun, iş süreçlerinizde daha etkili kontrol ve daha üstün verimlilik sunan Logo GO 3 KOBİ çözümü ile rekabette her zaman bir adım öndesiniz!

Logo GO 3 Nedir?

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği Logo GO 3, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlayan bilgisayar programıdır. Tam kapsamlı bir çözüm olan Logo GO 3, kullanıcı yorumlarına göre yenilenen arayüzüyle artık daha da kolay ve verimli uygulamalar sunabilmektedir. Logo GO 3’ün estetik tasarımı ve entegrasyona uygun yapısıyla iş süreçlerinizde benzersiz bir deneyim yaşayabilirsiniz..

Logo GO 3 ile Neler Yapabilirsiniz?

Logo GO 3 ile Neler Yapabilirsiniz?

Logo GO 3 ile muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerinizin tümünü tek noktadan yönetebilirsiniz. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüze sahip Logo GO 3 ile zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçebilirsiniz. KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO 3, ayrıca işletmenize özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece kendi işletmeniz için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabilirsiniz.

Neden Logo Go 3 Kullanmalıyım?

Neden Logo GO 3 Kullanmalıyım?

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik ve düşük maliyetlerle etkin bir şekilde yönetebilmeyi sağlayan Logo GO 3,bir KOBİ’nin müşteri memnuniyeti oluşturmak için ihtiyaç duyduğu tüm fonksiyonları içeriyor. Logo GO 3ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm süreçler tek noktadan, tutarlı bir şekilde kontrol edebilirsiniz. Böylece zaman ve maliyet tasarrufu sağlarsınız. Logo GO 3, KOBİ’lerin ihtiyaçlarına göre hazırlanmış birçok standart fonksiyonun yanı sıra, işletmenize özel çözümleri de bulabileceğiniz app ve widget’larla da zenginleştirebilirsiniz. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabilmektedir.

Logo GO 3'ün Özellikleri Nelerdir?Logo GO 3’ün Özellikleri Nelerdir?

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO 3, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçlerini tek noktadan anlık olarak yönetmenizi sağlar. Tam kapsamlı ve esnek yapıda olan Logo GO Wings, kullanıcı yorumlarına göre yenilenen arayüzüyle artık daha da kolay ve verimli uygulamalar sunabilmektedir. Logo GO Wings, estetik tasarımı ve entegrasyona uygun yapısıyla iş süreçlerinizde benzersiz bir deneyim sunar.

Finansan Veri Yorumlaması

Finansal Verilerinizi Kolayca Yorumlayın

Logo GO 3 ile cari hesapların üzerindeki tüm işlemleri; banka, kredi kartı, çek ve senetlerin takibini ve kasa işlemlerini hızlıca gerçekleştirerek tüm nakit akışınızı yönetebilirsiniz. Logo GO 3 , esnek ödeme ve tahsilat yapısı sayesinde tüm ihtiyaçlarınıza pratik ve hızlı çözümler üretebilirsiniz. Banka kredi takip özelliği ile bankalardan alınan ticari krediler etkin bir şekilde izlenebiliyor; kredi geri ödemesi, bakiye ve kalan borç durumu güncel olarak görüntüleyebilirsiniz, böylece geri ödemeler planlanarak nakit akışı verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Siparişten Teslimata Tüm Süreci Yönetin

Siparişten Teslimata Tüm Süreci Yönetin

Tüm satış ve satın alma süreçlerini Logo GO 3 ile çok daha kolay yönetebilirsiniz. Siparişler sisteme girildikten sonra, irsaliye ve fatura döngüsü hızlıca tamamlanır ve sonrasında da siparişlerin durumu anlık olarak takip edebilirsiniz. Alınan sipariş miktarı stok miktarından fazla ise satın alma siparişi otomatik olarak oluşturulur., böylece tüm sipariş süreci üzerinde etkin bir kontrol sağlayabilirsiniz. Satış koşullarını her satış belgesi (sipariş, irsaliye ve fatura) için ayrı ayrı tanımlayabilirsiniz. Belgelerde birden çok para birimi kullanabilirken, bu para birimleri için de farklı koşullar belirleyip sisteme girebilirsiniz. Logo GO 3 ile ambar bazında da fiyat tanımlayabilirsiniz, oluşturulan fiyat listelerinizi toplu bir şekilde güncelleyebilirsiniz. Satıcı bazında satış hedefleri belirleyip satış performans ölçümü yapabilirsiniz. Logo GO 3 ile sadece sipariş ve satış değil, tüm satın alma süreçlerini de kolaylıkla yönetebilirsiniz. Sipariş aşamasından malın teslim alınması ve fatura girişine kadar tüm aşamaları hızlı bir şekilde planlayıp fiyat, indirim ve ödeme koşullarının geçerlilik süreleri ve ilgili maliyetleri yakından takip edebilirsiniz.

Stok Operasyonları

Stok Operasyonlarını Kontrol Altında Tutun

Logo GO 3 ile stok durumunu anlık izleyerek stok seviyelerini rahatlıkla kontrol altında tutabilirsiniz. Stok maliyetlerini ise çok daha net ve şeffaf bir şekilde takip edebilirsiniz. Logo GO 3 ayrıca stok kartlarını en ince detayına kadar görüntüleme, fotoğraf ekleme birden fazla birim tanımlama imkânı sunar. Ürünlere sınırsız sayıda barkodun yanı sıra seri ve lot numarası da ekleyebilirsiniz. Maliyetlendirme yöntemini sistem üzerinden seçerek maliyet takibi yapabilirsiniz.

Yasal Mevzuat

Güncel Yasal Mevduata Tam Uyum

Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO 3’ün güncel yapısı sayesinde tüm kayıtları güvenle yönetebilirsiniz. Standart hesap planı otomatik oluşturulurken, hiyerarşik yapıdaki ana hesap ve alt hesaplar ihtiyaç duyulan şekilde tanımlanabilir. Diğer modüllerle tam entegre çalışan Muhasebe Modülü üzerindeki entegrasyon özelliği sayesinde, belge tipine göre hazırlanmış kayıt şablonları ile muhasebeleştirilen belgeler ve fişler otomatik olarak oluşturuluyor. Logo GO 3’te yer alan e-Beyanname özelliği ile de, vergilendirme dönemlerinde beyan edilmesi gereken Form Ba-Bs, KDV, MUHSGK gibi genel beyannameleri hazırlamak mümkün oluyor.

Ayrıca Gelir İdaresi Başkanlığı’nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümü ile faturalar dijital ortama taşınarak, ödeme ve tahsilat süreçlerinde hız ve verimlilik artışı elde edilmesi sağlanıyor. Logo e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı’na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesine imkan tanıyor

Hızlı Raporlama

Hızlı ve Esnek Raporlama

Logo GO 3 içinde yer alan interaktif raporlama aracı sayesinde, tasarlanmış raporlar kaydedilerek tekrar tekrar kullanabilirsiniz. Bunun yanında raporları tabloya alınabilir, gruplandırabilir ve ara toplamları alarak istediğiniz çekilde hesaplamalar yapabilirsiniz. Logo GO 3 hızlı ve esnek yapısıyla tüm raporları kolayca oluşturabiliyor, böylece raporlama süreçlerinde verimlilik artışı sağlayabilirsiniz.