Logo GO 3 veya Logo Tiger 3 programlarında nadiren de olsa karşılaşabileceğiniz “Terminal Kayıtlı Değildir” ve “kullandığınız terminal kayıtlı değildir” hatası nasıl çözülür? Detaylıca açıklamaya çalışacağız.
İçindekiler
Logo Çalıştığınız Terminal Kayıtlı Değildir Çözümü
Bu hatanın sebebi terminalin kayıtlı olmaması ya da yetkilendirme verilmemesidir. Kullanıcı tanımladıktan sonra Logo terminal ayarı yapmalı sonrasında ise kullanıcıya o terminali kullanma yetkisi vermelisiniz.
Ürünü kullanmak için; doğrudan ticari tarafı açmayın, çünkü bir alt yapı kurmanız gerekiyor. Firma tanımlaması, tanımladığınız firmadaki kullanıcılar, bu kullanıcıların yetkileri gibi tüm ayarlamaları GO3SYS ile yapabilirsiniz. GO3SYS programına ulaşmak için masaüstündeki Logo GO 3 kısayoluna sağ tıklayıp “Dosya konumunu aç” menüsünü seçin, karşınıza yeni bir pencere açılır ve burada “GO3SYS” programını bulun. Üzerine gelip sağ tıklayın ve “Yönetici olarak çalıştır” ya da “Run as administrator” menüsüne tıklayın. Kullandığınız işletim sistemine göre menü farklılık gösterebilir. Bu menüyü seçmemizdeki amaç yönetim panelini sistem yöneticisi olarak çalıştırmak içindir.
Giriş yaptıktan sonra Yönetim> Kullanıcılar> Terminaller kısmından gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Bu işlem sonrasında sorunsuz çalışması gerekmektedir.
Eğer karşınıza “DİKKAT! Logo Veritabanı bulunamadı. Oluşturmasını istiyor musunuz?” şeklinde uyarı alıyorsanız “TAMAM” butonuna tıklayınız. Bu uyarının karşınıza çıkma sebebi “config” doğru ve çalışıyor anlamına gelir. “Logo veritabanı oluşturuldu” yazısı geldiğinde kullanıcı bilgilerinizi kaydedin.
“Yönetim” menüsü altından terminal tanımı yapabilirsiniz. Terminal tanımı kullanıcı sayınızla eşdeğerdir, kaç kullanıcılı bir lisans anahtarı varsa o kadar terminal ekleyebilirsiniz. Her bir kullanıcı için yeni bir terminal eklemelisiniz. Sol üstte “Yönetim” menüsünün içinde terminalleri seçiniz. Ekrana gelen terminale tıklayıp “Değiştir” menüsünü seçiniz. ADI: Terminal.001 kod kısmında üç nokta ve makina adı seçiniz. Kullanıcıyı seçiniz ve “Kaydet” butonuna tıklayınız. Aktif olan terminalde yanında * işaretini görebilirsiniz.
Logo Çalıştığınız Terminal Kayıtlı Değildir hatası devam ediyorsa;
Hata alıyorsanız yada işlemi yapamıyorsanız logo destek uzmanı ekibimize yaptırmak isterseniz bize hemen ulaşabilirsiniz:
Hizmetlerimiz
- Logo Telefon ile Destek
- Uzaktan Bağlantı ile Destek
- Yerinde Teknik Servis ve Destek
- Logo Kullanıcı Eğitimi
- Uygulama Danışmanlığı
- Logo Programları Satış
- Bilgisayar Teknik Servis
- IT çözümleri
- Firewall ve Güvenlik Çözümleri
- Antivirüs Programları Satış
Diğer Hatalar:
- Bu kullanıcı terminale kayıtlı değildir.
- Çalıştığınız terminal kayıtlı değildir
- Logo Connect çalıştığınız Terminal kayıtlı değildir